top of page

I for Italia Group

Public·8 members

GVVV Veenendaal NEC Nijmegen kijken live 20 december 2023

5 mrt 2020 — De middenvelder begon afgelopen zomer aan zijn derde periode bij de club uit Veenendaal. Door een blessure aan zijn hamstring kende Oostinjen ...

GVVV treft NEC in thuisduel KNVB-beker- De Veenendaalse voetbalvereniging GVVV treft in een thuisduel NEC Nijmegen tijdens de Toto KNVB-beker. Dat heeft de KNVB aan beide clubs laten weten. De bekerwedstrijd tegen N. E. C. Nijmegen vindt plaats op woensdag 20 december. Het treffen onder de lichten van sportpark Panhuis, tussen de blauwhemden en de eredivisionist, begint om 20. 00 uur. N. en G. V. Ruben van Kouwen - voetballer bij GVVV Veenendaal NEC Nijmegen. 0. gespeelde wedstrijden. Dit zijn de wedstrijden waarbij Ruben Op Voetbaluitslagen kan je live de uitslagen van het voetbal volgen. Via de ... GVVV Veenendaal vs NEC Nijmegen 20.12.2023 - Football NEC Nijmegen – Football Team. GVVV Veenendaal vs NEC Nijmegen fixture on 20.12.2023: football match overview & live update. On Wednesday 20.12.2023 at 19:00 ... ” In duel met Ritsu Doan Naast voetballen voor GVVV heeft Oostinjen een eigen bedrijf in kleding. Hij produceert kleding op aanvraag van bedrijven. “Sinds zo’n vier jaar zit ik in de textiel. Ik krijg hele diverse aanvragen en we hebben fabrikanten in India en Bangladesh, maar eveneens in Europa. Ik ben in de fabrieken in Portugal en Italië geweest, maar het verre oosten heb ik nog niet aangedaan. Dat kan niet zomaar tijdens het seizoen, maar voor de toekomst is dat wel het plan. Al met al valt het goed te combineren met voetballen in de Tweede Divisie. ” Oostinjen is via zijn vader de kledingwereld ingerold. “Ik was altijd wel nieuwsgierig naar hoe het in zijn werk ging en toen ben ik eens meegegaan met mijn pa. Langzaamaan kreeg ik er steeds meer kennis over. Maar het is niet dat ik vroeger al dacht: ik ga in de kleding. GVVV Veenendaal vs. NEC Nijmegen (Dec 20, 2023) Live Live coverage of the GVVV Veenendaal vs. NEC Nijmegen Dutch Knvb Beker game on ESPN, including live score, highlights and updated stats. “We speelden doordeweeks tegen Kozakken Boys voor de beker en die zaterdag daarop speelden we tegen Jong Sparta. Daar maakte ik een strekkende beweging en vervolgens schoot het in mijn hamstring. Er bleek een scheurtje in te zitten en daardoor ben ik er acht of negen weken uit geweest. Ik wilde iets extra’s bieden aan de ploeg en dan is het lastig als je aan de kant staat. Voor dit seizoen is het nu zaak om zo hoog mogelijk te eindigen. We hebben een slechte reeks gehad, maar we hebben genoeg kwaliteit voor het linkerrijtje. ” Oostinjen was net op tijd terug om mee te spelen in de bekerwedstrijd tegen PSV, de wedstrijd van het jaar voor GVVV. “Ik denk zeker nog weleens aan die wedstrijd tegen PSV. Dat we in de 118de minuut de beslissende treffer om ons oren kregen en alsnog baalden, zegt genoeg over de kansen die we hebben gehad. Het was een unieke kans om te winnen van een topclub. Die dag is voorbijgevlogen, maar ik heb er wel van genoten. Ik stond tegenover Ritsu Doan. Maar het is niet zo dat dat soort jongens tegen je praat tijdens de wedstrijd. ” Afgelopen zomer startte Oostinjen zijn derde periode bij GVVV. Hij speelde eerder al van 2010 tot de zomer van 2013 en in het seizoen 2014/15. “Ik kwam op mijn zeventiende als jochie binnen, maar heb gaandeweg veel geleerd. Bij GVVV, maar ook bij Go Ahead Eagles en Spakenburg. Als je me vraagt of er veel veranderd is dan zeg ik dat ik vooral zelf veranderd ben in die jaren. Ik heb veel ervaring opgedaan en nu probeer ik mijn ervaringen mee te geven aan jongeren. Het is een leuke business, maar niet altijd makkelijk. Er is veel concurrentie en je moet je altijd zien te onderscheiden. Wij onderscheiden ons door milieubewust te werken. We werken met organisch en biologisch katoen en onze fabrieken zijn gecertificeerd. In deze tijd moet je meegaan met grote maatschappelijke vraagstukken als het milieu. ” Het bedrijf van Oostinjen richt zich voornamelijk op bedrijfskleding. “Het is echt puur en alleen op aanvraag. Ik ben eerder wel begonnen met een eigen merk waarmee ik ook in de winkels lag. Dat was puur om kennis op te doen. Interview Tom Oostinjen: "We hebben genoeg kwaliteit voor het linkerrijtje"Tom Oostinjen (28) zal voor altijd verbonden zijn aan GVVV. De middenvelder begon afgelopen zomer aan zijn derde periode bij de club uit Veenendaal. Door een blessure aan zijn hamstring kende Oostinjen een valse start, maar sinds begin december is hij weer een vaste klant in de basis. Oostinjen praat over een lastige periode toen hij geblesseerd was. Home - Officiële website G.V.V.V. Voorbeschouwing // Cupkoorts op het sportpark Panhuis. Kom alles te weten over G.V.V.V. - NEC Hoofdmacht werkt toe naar bekerontmoeting met N.E.C. Nijmegen.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• faysal
    faysal
  • Jeffrey Stokes
    Jeffrey Stokes
  • Amirul TeaStole
    Amirul TeaStole
  • Santiago Ward
    Santiago Ward
  • iforitalia
bottom of page